pepp !


Nu blir det peppning till beach 2009 ! Min mage ska vara borta, myårina lår ska vara borta, mina 14 knävecka och 48 hakar ska inte finnas kvar. Jag lyckades ju banta ner mig till student 2008, men när det var dags för beachen hade magen kommit tillbaka igen. 

Jag känner att om jag börjar nu så har jag en chans att vara smalare till beach 2009 än om jag börjar efter  nyårsskiften som jag gjorde det här året. Men jag ska inte ta det lika seriöst som förra gången, en lugn och fin bantning med lagom träning.

Vi får väl se hur det går den här gången. Jag kan inte påstå att jag misslyckades sist.Jag gav upp så fort jag tyckte att det var jobbigt/tidskrävande. Inte den här gången.

Kommentarer
Postat av: Therese

good luck =)

Postat av: Martina

kom gärna in och delta i min enkla tävling på min sida =)

2008-08-05 @ 19:07:08
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/
Postat av: Maria

hejja hejja, kul att du e med o tävlar :)

2008-08-06 @ 08:20:32
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback