kommer att sakna mitt jobb !!!

Jag har bara två veckor kvar att jobba här på gävle tidningar nu. Har gått in och anmält mig som sökande på ams.Hoppas på att jag får något nytt jobb ganska snart.Jag kommer att sakna det här stället nå grymt, det är mitt drömjobb att få jobba med annonser och grafisk formgivning. Det sätter igång hjärnan lite, man får tänka lite, prova sig fram.
Jag hoppas att jag slipper hamna på någon ringbolag som telefonförsäljare, men jag tar det om jag måste.

Det har vart underbart att få vara på det här stället ! Så grymt trevliga människor här. Kommer sakna tamejfan allt !Det här är ett av de enda jobben jag haft då man verkligen får ansvar och får känna sig viktig och behövd. Det känns så jäkla kul att få hjälpa till och känna sig som en i gänget. Jag vill inte sluta, vill verkligen inte sluta ..Jag kommer gråta när jag går härifrån sista dagen så jag inser att mitt drömjobb har blivit taget ifrån mig.

En sak att skriva upp på meritlistan ! Att ha en anställning som annonsproducent på gävle tidningar på sitt cv kan verkligen inte skada. Jag är verkligen tacksam att jag fått vara här under den här tiden. Jag hoppas att de kommer ringa mig så fort de behöver hjälp eller när någon är så semster. Aja, någon gång ska jag jobba här, någon gång måste de anställa någon ny, då ska det vara jag ! JAG !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback