Jag vet inte riktigt !

Nu sitter jag helt själv på jobbet, alla andra är ute på diverse ärenden. Det känns ju kul. Har ingen att prata med. Känns lite dött här nu, är inte van att sitta själv.

Angående en kommentar som jag fick igår om att man ska ha protein i matlådan, Det är självklart men det var ju liksom inte det jag frågade ? Känner mig sådär pinsamt dumförklarad, jag vet att man blir mätt på protein !!! gaah, folk måste ju tro att jag är dum i huvudet när de kommenterar något dyligt.

Så ännu en gång, någon som har något bra förslag på vad man kan göra matlåda av som är gott att värma ? Hoppas att folk förstår mig rätt den här gången.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni kan ju alltid göra hamburgare, hörde att din pojkvän gillar de :)

2008-08-14 @ 12:46:52
Postat av: Anonym

det var absolut inte så jag mena, tänkte eftersom du inte hade det i matlådorna :) det var väl tomatsås?!??! :) men här kommer förslag vad jag tycker är bra o värma: köttfärssås, rödspätta (eller fisk huvudtaget som är gott med en kall sås till) ofta kan jag tycka att det blir torrt av att värma mat och då tycker jag att sås på sidan av funkar bra.

2008-08-16 @ 12:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback