Jag lovar !

Jag lovar och svär på att jag har träffat människor som är så jävla udda att du inte vet vart du ska ta vägen. Det är sant, helt sannslöst. Jag blir helt matt bara jag tänker på det. Och det jag menar är inne i denna byggnad, jag har träffat en man vars standard replik är : "är du vild idag ?"
En man som  rör om i kaffet med glasögonen
En man som säger vettu vartannat ord ..

Jag orkar inte mer, jag är trött, börjar bli arg ! Frustrationen växer och jag vill bara skrika. Alla går mig på nerverna nu, bara för att jag är irriterad på en sak som blir allt irriterande, annars brukar jag skratta när jönsen kommer in och frågar om vi är vilda, men nu vill jag bara döda !!!

Kommentarer
Postat av: tina

knapparna här.. därför jag lämnade in den på lagning -.-

Postat av: tina

du anar inte hur vanligt det är! jag känner 10-12 personer som hade dem här uppskjutbara mobilerna så som din och min, där deras knappar gått sänder. Dem sa fem arbetsdagar, men det var lite mer än en vecka..

2008-08-14 @ 13:49:45
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback