Jag ber om ursäkt !

Jag vet inte rikigt men det måste va jätte längesen jag var på bio sist. (eller om det beror på att min jättegenerösa pojkvän alltid bjuder när vi går på bio) Jag har tydligen noll koll på priset ! Jag sa ju i tidigare inlägg att syster min skulle betala 160kr för att gå på Mamma mia två gånger, men herrejösses nu kostar det  tydligen 100kr för att gå på bio. Alltså nu anar ni inte hur gammal jag känner mig. Jag måste då ta och tillägga att det v ar bättre förr !

Men det var ju bra, då måste ju filmen vart helt otroligt bra om hon är beredd att betala 200kr (hör och häpna) för att se samma film två gånger på bio. Det känns ju iofs skitbra, men ändå inte .. Det är ju helt sjukt att behöva betala 100kr för att gå på bio ? Herregud nu känns det som om att jag hoppar över Mamma mia !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback