Jag är tillbaka

Jag är tillbaka på bloggen igen efter ett ganska långt uppbehåll. Det var inte tänkt att jag skulle ha uppbehåll men jag bara hade det. sådetså. Jag tänkte dagen i ära slänga upp lite bilder från inflytt/utflyttningsfesten, för min syster är så dryg och tjatar varje dag (älskar dig ändå)



min pojkvän gillar öl


den utflyttade "brodern"


anna, också utflyttad


Jocke, inflyttad (pappas sambos sons flickväns bror)


extremt nykter syster


extremt nykter Kim (systers sambo)


Kulting


Jag mår bra

Kommentarer
Postat av: hannah

hahhah, jag ska aldrig mer tjata. jag menar du lägger upp så fruktansvärt fina bilder på mig : )

Postat av: MATILDA

söta bilder erikis :D

2008-08-28 @ 16:32:42
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback