hahaa, passa dig R

Hittade det här på internet, sjukt kul tycker jag men min pojkvän tycker nog inte alls att det är lika kul. Det här är nog Erika i ett nötskal, det dröjde inte lång tid innan han blev av med både garderoben och extranyckeln ..

- Permanent tandborste

Det här är ett förstadie och måste egentligen inte betyda något, men om hennes egen bostadssituation är svajjig kan det vara idé att se upp

- Mer och mer kläder

Du märker att fler och fler kläder stannar kvar en längre tid och att det konstant finns mycket av hennes kläder hos dig

- Egen garderob

Om din flickvän ber dig att skapa extrautrymme för att hennes kläder ska rymmas, då är en inflytt nära, passa dig !

- Lånar extranyckeln

Om hon vill låna extranyckeln och du inte får tillbaka den, här är du illa ute hon har nu fri tillgång till ditt boende och det är lika bra att ge upp !

Förlåt älskling, men du blir inte av med mig så lätt. Jag har liksom lyckats flytta in hos dig utan att det var meningen. jag bara sitter och flinar när jag läser det här för det stämmer så himla bra in på det som inträffat hos R.


Kommentarer
Postat av: R

Oj då, de visste jag inte :) Inte gör de mig nånting älskling, du är ju underbar :) Jag vill att du ska vara där jämnt! hehe <3

2008-08-12 @ 15:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback