glad !

Nu ska vi ta och vara lite glada här. Dom ringer mig när de behöver hjälp, någon får förhoppningsvis sparken snart, någon går i pension. Någonting händer och jag får komma tillbaka. Det är ju några äldre här som säkert ryker snart.

Jag ska till arbetsförmedlingen på måndag, det ska bli spännande. Jag vet inte riktigt hur sånt därnt går till men något jobb hoppas jag på att få ganska omgående. Jag orkar inte sitta hemma hela dagarna och inte göra någonting alls. Jag vill jobba, slita, tjäna pengar !

Jag har ju inte direkt hört det bästa om arbetsförmedlingen, det är många som vart uppskrivna där i flera år och inte får någonting alls. Jag är inte kräsen, jag tar det som bjuds, jag hoppas att det bjuds någonting bara, annars blir det värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback