Fråga mig inte !

Jag vet inte riktigt vad jag höll på med inatt men jag måste ha drömt något helt sjukt för jag pratade i sömnen. Jag frågade R vart pengarna kom ifrån, han fattade såklart ingenting men det jag menade var att eftersom att R inte betalar för något vatten i lägenheten så undrade jag vart pengarna till vattnet kom ifrån, jag menar någon måste ju för guds skulle betala vattnet ! R förklarade för mig att det ingår i avgiften. Det är ju bra .. ganska logiskt nu när jag tänker efter ..


Kommentarer
Postat av: R

knäppis :)

2008-08-14 @ 15:43:35
Postat av: tina

precis! hellre en icke söndrig mobil :P hahha!

Postat av: jazzi

hah ;D drömmar är lite så ibland :p

2008-08-14 @ 20:32:52
URL: http://jazzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback